Servisní podpora

 

Příjem oprav

Reklamované zboží lze předat osobně na adrese servisu nebo zasílat poštou jako cennou zásilku. Ke zboží musí být přiloženy tyto náležitosti (bez nich nemůže být oprava provedena):
 

Upozornění: U pozáručních oprav účtujeme poplatek za diagnostiku závady ve výši 200 Kč. V případě následného provedení opravy je tento poplatek odečten z ceny opravy. Pokud je zboží zasíláno zákazníkovi zpět poštou, účtujeme poplatek za poštovné ve výši 145 Kč.

Opravy starších modelů a pozáruční servis

U náhradních dílů, u kterých byla výroba již ukončena, nemůžeme garantovat dostupnost náhradních dílů. Naše servisní středisko Vás v případě zájmu může informovat o situaci u konkrétního modelu. Pro pozáruční servis je možné využít také smluvní partnery TELSTAR.

Seznamte se podmínkami záruky

Délka a podmínky záruky jsou uvedeny v záručních listech přiložených k výrobkům. U výrobků, které byly zakoupeny v zahraničí platí záruční doba dle podmínek uvedených v Mezinárodním záručním listu, který musí být řádně vyplněn a předložen spolu s výrobkem.
Na zboží TELSTAR zakoupené v ČR a na Slovensku u autorizovaných prodejců poskytujeme záruku 3 roky.
Záruční a pozáruční opravy zboží zakoupeného u neautorizovaných prodejců budou odmítány s odkazem na neexistující smluvní vztah mezi GOLDTIME a.s. a těmito prodejci.

Adresa

TELSTAR Service Centre
U Libeňského pivovaru 10
Praha 8 - Libeň
Po - Pá: 8:30 - 15:30 hod.
So - Ne: zavřeno
Tel: +420 284 821 344
E-mail: service@goldtime.cz

Přijímáme platební karty!